Samodzielne stanowiska pracy
Zakresy zadań samodzielnych stanowisk pracy:
Pani Marta Skierczyńska - tel. (91) 386-11-94 wew. 21
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
- Prowadzenie spraw związanych z potwierdzenie pracy w gospodarstwie rolnym.
- Prowadzenie spraw w zakresie ewidencji działalności gospodarczej.
- Prowadzenie kancelarii niejawnej.
- Nadzór i realizacja przepisów dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych.
- Obsługa Gminnej Komisji Profilaktyki i Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Narkomanii.
Pani Małgorzata Gieda - tel. (91) 386-11-94 wew. 14
- Prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa.
- Prowadzenie spraw z zakresie ochrony środowiska – organizowanie akcje zabezpieczenia mieszkańców przez zagrożeniami, realizacja zarządzenie o ewakuacji w razie zagrożeń, prowadzenie spraw związanych z klęskami żywiołowymi, ochrona zieleni, zadrzewień i zakrzaczeń, prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń.
- Prowadzenie spraw w zakresie melioracji i łąkarstwa.
- Prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia ulicznego.
- Prowadzenie spraw w zakresie prac interwencyjnych i robót publicznych.
- Prowadzenie akcji kurierskiej oraz spraw związanych z kwalifikacją wojskową.
- Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych.
Pani Monika Zaczek - Dziemidok - tel. (91) 386-11-94 wew. 11, (91) 386-11-86
- Prowadzenie sekretariatu i kancelarii ogólnej urzędu.
- Wydawanie adresatom korespondencji nadanej przez Urząd i awizowanej przez gońca.
- Organizowanie kontaktów Wójta Gminy z mieszkańcami i interesantami.
- Prowadzenie archiwum zakładowego.
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników zatrudnionych na czas określony, stażystów, pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
- Prowadzenie ewidencji obecności pracowników, rejestru delegacji, rejestru skarg i wniosków, rejestru czasopism i publikacji zamawianych przez Urząd.
Pan Tomasz Zdrozis - tel. (91) 386-11-94 wew. 22
- Obsługa spraw związanych z informatyką i telekomunikacją.
- Administrowanie systemem informatycznym Urzędu.
- Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej, platformy e-PUAP oraz strony internetowej Gminy Brojce.
- Prowadzenie spraw związanych polityką bezpieczeństwa danych osobowych.
- Konserwacja i nadzór nad sprzętem elektronicznym w jednostkach organizacyjnych oraz świetlicach wiejskich.
Pani Anita Łosiewicz – tel. (91) 38-611-94 wew. 29
- Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami.
- Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
- Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska – prowadzenie postępowań związanych z wydaniem decyzji środowiskowych uwarunkowań zgody na realizację przedsięwzięcia.
- Prowadzenie spraw w zakresie zagospodarowania i planowania przestrzennego.
Pani Anna Bielecka – Tyszer – tel. (91) 38-611-94 wew. 15
- Monitorowanie problematyki związanej z funduszami zewnętrznymi.
- Prowadzenie spraw związanych z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne.
- Wdrażanie i realizacji dofinansowanych projektów.
- Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem dofinansowania.
- Pełnienie funkcji Pełnomocnika Wójta Gminy Brojce ds. konsultacji społecznych
- Pełnienie funkcji Pełnomocnika Wójta Gminy Brojce ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
- Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Gminy i jej organów.
- Sprawy związane ze współpracą z sołectwami.
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia.
Pan Łukasz Goszczyński – tel. (91) 38-611-94 wew. 23
- Monitorowanie problematyki związanej z funduszami zewnętrznymi.
- Prowadzenie spraw związanych z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne.
- Wdrażanie i realizacji dofinansowanych projektów.
- Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem dofinansowania.
- Prowadzenie spraw w zakresie kultury fizycznej i sportu.
- Prowadzenie spraw w zakresie promocji gminy.
- Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska – prowadzenie spraw związanych z utylizację azbestu, prowadzenie spraw związanych z odbiorem odpadów i wywozem nieczystości na terenie Gminy.
Pan Kamil Przywara - tel. (91) 38-611-94 wew. 23
- Dostarczanie korespondencji na terenie Gminy Brojce.
- Prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
- Prowadzenie spraw z zakresu realizacji przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Prowadzenie spraw związanych ze zwierzętami bezdomnymi.
- Prowadzenie spraw związanych z wysypiskiem stałych odpadów komunalnych.
- Prowadzenie spraw związanych z pracami budowlanymi i remontowymi realizowanymi przez Urząd Gminy.
- Dokonywanie zakupu materiałów budowlanych i narzędzi oraz nadzór nad ich składowaniem i przechowywaniem.
- Prowadzenie spraw dotyczących drogownictwa.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodno-kanalizacyjną.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką paliwową i zakupem opału.
Pani Ewelina Leszczyńska (OPS Brojce) - tel. (91) 38-611-94 wew. 18
- Prowadzenie spraw z zakresu stypendiów szkolnych o charakterze socjalnym.
- Prowadzenie spraw z zakresu dodatku energetycznego.
- Obsługa dodatków mieszkaniowych.
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio
zmodyfikował:
Rypiński Henryk
(2007-02-15 11:13:08)